Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

Psychologie Facebooku

Facebook je mocný nástroj a je dobré jej využívat. Tento kurz je základem, jak nad FB inzeráty přemýšlet. Neobsahuje aktualizace a nové techniky inzerce, které se rychle vyvíjejí.

Hot key for friends

I. Možnosti propagace na Facebooku

Jaké máme dnes možnosti propagace na Facebooku? Facebook není jen stránka nebo naopak pouze placená reklama, je zde široké portfolio možností, jak zviditelnit sebe a svůj projekt. Právě na možnosti propagace se podíváme v tomto videu.
Friends Group People Social Media Loyalty Concept

II. Založení Facebookové stránky

Založení stránky na Facebooku je klíčová záležitost pro Váš růst. Protože bez ní se placená propagace neobejde. V tomto videu se tedy podíváme proč a jak takovou stránku založit.
concetto  cyberspazio

III. Jak zaujmout publikum

Můžete si placenou reklamou získat tisíce fanoušků, ale v nadšené fanoušky a zákazníky je proměníte pouze pokud je dokážete trvale zaujmout. Může to být trochu oříšek, ale s citem a díky informacím ve videu to zvládne opravdu každý.
fondo de finanzas y economia.Estadisticas,graficos y gafas

IV. Správa reklam na Facebooku

Správou reklam na Facebooku se dnes živý desítky, možná stovky profesionálních agentur. Ve skutečnosti je však nastavení a správa reklam v základu velmi jednoduchá. Proto se na to podíváme :).
Large cog wheels in the motor.

V. Vytvoření reklamy krok za krokem

Facebook je výborný průvodce a vytvořením reklamy Vás sám provede. Pokud byste si však nevěřili nebo nevěděli rady, toto video vám pomůže se zorientovat a nastavit vaše první reklamy.
tiempo 4

VI. Vyhodnocování reklam 1

Nepotřebujete složitý analytické software a být špičkový analytik. V tomto videu se podíváme na to, jak jednoduše vyhodnotit, zda se nám reklama vyplácí/ nevyplácí a kolik je z ní reálných prodejů.
Speedometer Dash - Transportation Theme.

VII. Vyhodnocování reklam 2 - Google Analytics

Na Facebooku můžeme vyhodnocovat defacto pouze dosah příspěvků a nebo výkonnost placené reklamy. Další informace o výkonu veškeré naší činnosti na Facebooku a sociálních sítích zjistíme v Google Analytics. Můžeme snadno zjistit i kolik vydělává přirozená návštěvnost z Facebooku, ne jen ta placená.
cara tatuada 2

VIII. Jak na účinný inzerát

Vytvořit účinný inzerát, to neznamená pouze správně nastavit reklamu. Je to trochu psychologie, trochu cit pro grafiku, sestavení správné nabídky a zaujetí správného publika. Tato část ve výsledku ovlivňuje cenu za reklamu úplně nejvíce.
Futuristic female android at digital background

IX. Psychologie příspěvků v kostce

Strhnout pozornost davu chce především cit a znát základní prvky účinného příspěvku. Facebook má velkou výhodu, že můžeme zaujmout správné publikum a naservírovat lidem inzerát, který přesně vystihne jejich náladu. Díky správnému využití kombinace slov, obrázků a CTA prvků můžete dosáhnout zázračných výsledků.
Network is working via gossip and referral wider and wider. The idea is represent through 3D symbol.

X. Sociální důkazy

Co jsou sociální důkazy a jak s nimi pracovat nejen na Facebooku, ale i na webových stránkách získat díky tomu mnohem více prodejů.
Woman in sexy dress walking in the shop

XI. Příklady úspěšných inzerátů

Co by to bylo za kurz, kdybych Vám neukázal inzeráty na které lidé zběsile klikají. Inzeráty, které fungují na ženy i ty, které upoutají pozornost muže. Zde uvidíte, jak uplatnit psychologii Facebooku v praxi.
Strategy on Pocket Watch Face with Close View of Watch Mechanism. Vintage Effect.

XII. Prodej na Facebooku

V závěru je potřeba se podívat na prodej na Facebooku z ptačí perspektivy. Využijte sociální sítě skutečně naplno, je to činnost, která vám bude přinášet dlouhodobý užitek.
modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>