
Psychologie Facebooku
Facebook je mocný nástroj a je dobré jej využívat. Tento kurz je základem, jak nad FB inzeráty přemýšlet. Neobsahuje aktualizace a nové techniky inzerce, které se rychle vyvíjejí.

I. Možnosti propagace na Facebooku
Jaké máme dnes možnosti propagace na Facebooku? Facebook není jen stránka nebo naopak pouze placená reklama, je zde široké portfolio možností, jak zviditelnit sebe a svůj projekt. Právě na možnosti propagace se podíváme v tomto videu.

II. Založení Facebookové stránky
Založení stránky na Facebooku je klíčová záležitost pro Váš růst. Protože bez ní se placená propagace neobejde. V tomto videu se tedy podíváme proč a jak takovou stránku založit.

III. Jak zaujmout publikum
Můžete si placenou reklamou získat tisíce fanoušků, ale v nadšené fanoušky a zákazníky je proměníte pouze pokud je dokážete trvale zaujmout. Může to být trochu oříšek, ale s citem a díky informacím ve videu to zvládne opravdu každý.

IV. Správa reklam na Facebooku
Správou reklam na Facebooku se dnes živý desítky, možná stovky profesionálních agentur. Ve skutečnosti je však nastavení a správa reklam v základu velmi jednoduchá. Proto se na to podíváme :).

V. Vytvoření reklamy krok za krokem
Facebook je výborný průvodce a vytvořením reklamy Vás sám provede. Pokud byste si však nevěřili nebo nevěděli rady, toto video vám pomůže se zorientovat a nastavit vaše první reklamy.

VI. Vyhodnocování reklam 1
Nepotřebujete složitý analytické software a být špičkový analytik. V tomto videu se podíváme na to, jak jednoduše vyhodnotit, zda se nám reklama vyplácí/ nevyplácí a kolik je z ní reálných prodejů.

VII. Vyhodnocování reklam 2 - Google Analytics
Na Facebooku můžeme vyhodnocovat defacto pouze dosah příspěvků a nebo výkonnost placené reklamy. Další informace o výkonu veškeré naší činnosti na Facebooku a sociálních sítích zjistíme v Google Analytics. Můžeme snadno zjistit i kolik vydělává přirozená návštěvnost z Facebooku, ne jen ta placená.

VIII. Jak na účinný inzerát
Vytvořit účinný inzerát, to neznamená pouze správně nastavit reklamu. Je to trochu psychologie, trochu cit pro grafiku, sestavení správné nabídky a zaujetí správného publika. Tato část ve výsledku ovlivňuje cenu za reklamu úplně nejvíce.

IX. Psychologie příspěvků v kostce
Strhnout pozornost davu chce především cit a znát základní prvky účinného příspěvku. Facebook má velkou výhodu, že můžeme zaujmout správné publikum a naservírovat lidem inzerát, který přesně vystihne jejich náladu. Díky správnému využití kombinace slov, obrázků a CTA prvků můžete dosáhnout zázračných výsledků.

X. Sociální důkazy
Co jsou sociální důkazy a jak s nimi pracovat nejen na Facebooku, ale i na webových stránkách získat díky tomu mnohem více prodejů.

XI. Příklady úspěšných inzerátů
Co by to bylo za kurz, kdybych Vám neukázal inzeráty na které lidé zběsile klikají. Inzeráty, které fungují na ženy i ty, které upoutají pozornost muže. Zde uvidíte, jak uplatnit psychologii Facebooku v praxi.

XII. Prodej na Facebooku
V závěru je potřeba se podívat na prodej na Facebooku z ptačí perspektivy. Využijte sociální sítě skutečně naplno, je to činnost, která vám bude přinášet dlouhodobý užitek.