VIII. Jak na účinný inzerát
Vytvořit účinný inzerát, to neznamená pouze správně nastavit reklamu. Je to trochu psychologie, trochu cit pro grafiku, sestavení správné nabídky a zaujetí správného publika. Tato část ve výsledku ovlivňuje cenu za reklamu úplně nejvíce. Cílení reklam mohou všechny firmy nastavit více méně stejně, ale pracovat s inzerátem umí dobře jen pár firem.
Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.
Ahoj Same, kde najdu v reklamě FB to, že je někdo ženatý, či vdaný?
Ahoj, je to demografie hned v úvodu nastavování pod věkem – další demografické údaje.
Viz. screen zde: http://progress-academy.samuel-hornek.cz/wp-content/uploads/2015/10/demografie.png