I. Možnosti propagace na Facebooku
Jaké máme dnes možnosti propagace na Facebooku? Facebook není jen stránka nebo naopak pouze placená reklama, je zde široké portfolio možností, jak zviditelnit sebe a svůj projekt. Právě na možnosti propagace se podíváme v tomto videu.
Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.
Ano, souhlasím, hezky vysvětleno. Vůbec FB nerozumím, což není moc dobře. Nicméně jsem musela si „snad jako poslední v tomto státě“ FB zřídit a to kvůli on-line vzdělávání se Stáňou. Takže se do něj dostávám, přes její odkaz.
Pouze bych se zeptala:
Mám-li svůj profil, jak tedy vytvořit profil další? On musí znít opět na mé jméno anebo jak druzí budou vědět, že je to můj „pracovní profil“.
Vytvořila bych si jej právě jen kvůli tomu, že jak ve videu zaznělo, chtěla bych mít tam jen své přátelé, které osobně znám, ale právě bych potřebovala další profil pro „své podnikání“ a další k tomu otázka: zda má smysl si zřizovat nyní „pracovní podnikatelský profil, když nic neprodávám, pouze bych touto cestou chtěla, aby mi reagovali na mé např. příspěvky, články z webu, nastavit si tam např. do budoucna odkazy na „affilate programy“ atd.
Má to vůbec cenu zakládat na počátku?
Spíše kdy je to vhodné založit, od samého počátku???
Moc tomu nerozumím??? Mám totiž pár lidí okolo mě, kteří také FB neznají – jak to funguje anebo mají z něčeho strach- a tam bych jim mohla dávat odkazy na semináře atd.
Jde to takhle?
s díky PK
Pokud byste chtěla dva profily, tak u jednoho dáte do závorky za jméno (osobní) nebo u druhého (profesní).
Ale podle toho co píšete, tak byste měla mít spíše osobní profil, který již máte a pak stránku. Stránka je pro affiliate propagaci vhodnější. I když budete mít profil profesní, tak lidé s nelibostí vidí, když se jim snažíte v osobní komunikaci prodat produkt někoho jiného.
Mnohem lepší je mít článek, ze kterého odkazujete a tento lčánek pak může být sdílen jak na vašem profilu, tak na stránce.
Samueli, myslíte webovou stránku pro affilite? Myslíte mít článek na web.stránkách, a odkazovat- tzn. jak jsem psala vám dnes v emailu kliknutím na ikonu FB sdílet na timeline?,jo? díky Pk
Mnohem lepší je mít článek, ze kterého odkazujete a tento lčánek pak může být sdílen jak na vašem profilu, tak na stránce.
Pokud píši, že článek může být sdílen na profilu i stránce, tak tím myslím stránku na Facebooku.
Tedy k projektu nemáte mít osobní profil a (firemní profil) jak jste psala do e-mailu, ale osobní profil a Facebookovou stránku, která slouží k propagaci konkrétního projektu. Na tu pak své články sdílíte.
Buď tak že zkopírujete url adresu článku a vložíte ji s komentářem na stránku jako správce stránky, nebo kliknete na sdílet a pak zvolíte z otevřeného formuláře „sdílet na stránce, kterou spravujete“ -> pak zvolíte stránku na které chcete článek sdílet, přidáte komentář a sdílíte
Toto je nutné si osahat, bez toho do toho nemůžete proniknout. Kurz vás nenaučí praxi
Toto je první návod na facebook, který je srozumitelný.
Děkuji.
Semrád
Díky Josefe, už to slyším podruhé za týden a moc mě to těší, protože jde i o srovnání s konkurencí.
Tento modul určitě budu ještě rozšiřovat.