Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

XII. Prodej na Facebooku

V závěru je potřeba se podívat na prodej na Facebooku z ptačí perspektivy. Využijte sociální sítě skutečně naplno, je to činnost, která vám bude přinášet dlouhodobý užitek.

Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.

Komentáře

  • Dobrý den,

    nevíte prosím údaje Facebooku ič a dič?

    Děkuji

  • Dobrý den,

    prosím o informaci: jak je to s fakturací, posílá se emailem, nebo přijde poštou?
    Dále jsem spustil propagaci stránky, nastavena cena 100kč deně, jakým způsobem se částka hradí?
    Správce reklam píše: vyskytla se chyba, zkuste to později. Trvá to již dva dny… Chci jen vědět jestli se to občas stane? nebo si mám napsat někam na podporu?
    Děkuji.

    • Samuel Hornek

      Fakturace se vůbec neposílá.

      Faktury jsou uloženy v záložce fakturace a inzerent si je vyfiltruje a vytiskne jak potřebuje.

      Propagovat samotnou stránku vůbec nedoporučuji. To že získáte za 100 Kč 10-20 fanoušků je nepoměr oproti tomu, když propagujete přímo web a přivádíte návštěvníky na prodejní stránky nebo články. I z takových příspěvků totiž získáváte fanoušky pro svou stránku, a ne zrovna málo.

      Nejlepší způsob je platba kartou – spárovat si platební kartu. Pak se vyskytne chyba většinou pokud není hotovost na účtu. Je tam někde tlačítko – zkusit provést platbu znovu.

      S platbou bez spárování – dobíjení kreditů – nemám zkušenost.

  • Jaký je rozdíl v ceně inzerátu v pravém sloupci a na timeline???

    • Samuel Hornek

      Dobrý den Michale,
      včera jsem si udělal den off-line :).

      Cena v pravém sloupci VS. na time line nelze takto rozdělit.

      Výkonnější je zpravidla na time line, protože se netváří jako reklama a „zabírá“ více místa. Tedy má většinou větší míru prokliku.

      Ovšem v některých kampaních lépe vychází mít reklamu pouze v pravém sloupci, někde je lepší mít kombinaci. Toto je potřeba testovat u každé konkrétní kampaně.

      Ale abyste se z toho nezbláznili a netestovali hned vše, je dobré ponechat první inzerát s cílením jak na Timeline, tak v pravém sloupci. Ve statistikách pak snadno najdete, co je výhodnější. Výborné jsou na to statistiky, pokud se na výsledky reklam podíváte z mobilního zařízení přes FB aplikaci, tam snadno najdete kdo kliká (demografie) i cenu za jednotlivé formáty – umístění. Je to tam trošku zjednodušené a pro začátečníka asi i přehlednější.

  • Skvělý modul o Facebooku = díky :).

Napište komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>