XII. Prodej na Facebooku
V závěru je potřeba se podívat na prodej na Facebooku z ptačí perspektivy. Využijte sociální sítě skutečně naplno, je to činnost, která vám bude přinášet dlouhodobý užitek.
Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.
Dobrý den,
nevíte prosím údaje Facebooku ič a dič?
Děkuji
Dobrý den,
prosím o informaci: jak je to s fakturací, posílá se emailem, nebo přijde poštou?
Dále jsem spustil propagaci stránky, nastavena cena 100kč deně, jakým způsobem se částka hradí?
Správce reklam píše: vyskytla se chyba, zkuste to později. Trvá to již dva dny… Chci jen vědět jestli se to občas stane? nebo si mám napsat někam na podporu?
Děkuji.
Fakturace se vůbec neposílá.
Faktury jsou uloženy v záložce fakturace a inzerent si je vyfiltruje a vytiskne jak potřebuje.
Propagovat samotnou stránku vůbec nedoporučuji. To že získáte za 100 Kč 10-20 fanoušků je nepoměr oproti tomu, když propagujete přímo web a přivádíte návštěvníky na prodejní stránky nebo články. I z takových příspěvků totiž získáváte fanoušky pro svou stránku, a ne zrovna málo.
Nejlepší způsob je platba kartou – spárovat si platební kartu. Pak se vyskytne chyba většinou pokud není hotovost na účtu. Je tam někde tlačítko – zkusit provést platbu znovu.
S platbou bez spárování – dobíjení kreditů – nemám zkušenost.
Děkuji za rychlé info.
Omlouvám se, jsem ještě trošku mimo po operaci. Propaguji web, a ne stránku na fb.
Měl jste pravdu na účtu nebylo dostatek peněz.
Jaký je rozdíl v ceně inzerátu v pravém sloupci a na timeline???
Dobrý den Michale,
včera jsem si udělal den off-line :).
Cena v pravém sloupci VS. na time line nelze takto rozdělit.
Výkonnější je zpravidla na time line, protože se netváří jako reklama a „zabírá“ více místa. Tedy má většinou větší míru prokliku.
Ovšem v některých kampaních lépe vychází mít reklamu pouze v pravém sloupci, někde je lepší mít kombinaci. Toto je potřeba testovat u každé konkrétní kampaně.
Ale abyste se z toho nezbláznili a netestovali hned vše, je dobré ponechat první inzerát s cílením jak na Timeline, tak v pravém sloupci. Ve statistikách pak snadno najdete, co je výhodnější. Výborné jsou na to statistiky, pokud se na výsledky reklam podíváte z mobilního zařízení přes FB aplikaci, tam snadno najdete kdo kliká (demografie) i cenu za jednotlivé formáty – umístění. Je to tam trošku zjednodušené a pro začátečníka asi i přehlednější.
Skvělý modul o Facebooku = díky :).