Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

IX. Psychologie příspěvků v kostce

Strhnout pozornost davu chce především cit a znát základní prvky účinného příspěvku. Facebook má velkou výhodu, že můžeme zaujmout správné publikum a naservírovat lidem inzerát, který přesně vystihne jejich náladu. Díky správnému využití kombinace slov, obrázků a CTA prvků můžete dosáhnout zázračných výsledků.

Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.

Komentáře

  • Ahoj Same,

    to jde cílit i na osobnostní profily? Pokud ANO, tak kde to v FB reklamě najdu?

    • Samuel Hornek

      Tím je myšleno typem příspěvku a volbou slov cílit na osobnostní profily.
      Například zda zvolíš pozitivně nebo depresivně vypadající obrázek, zda v textech upřednostníš slova – výsledek nebo pocity, cítíte, radost a pod…

      Důležitá je také volba slov – vidět, říct, slyšet, cítit (smyslové rozlišení profilů)

Napište komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>