IX. Psychologie příspěvků v kostce
Strhnout pozornost davu chce především cit a znát základní prvky účinného příspěvku. Facebook má velkou výhodu, že můžeme zaujmout správné publikum a naservírovat lidem inzerát, který přesně vystihne jejich náladu. Díky správnému využití kombinace slov, obrázků a CTA prvků můžete dosáhnout zázračných výsledků.
Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.
Ahoj Same,
to jde cílit i na osobnostní profily? Pokud ANO, tak kde to v FB reklamě najdu?
Tím je myšleno typem příspěvku a volbou slov cílit na osobnostní profily.
Například zda zvolíš pozitivně nebo depresivně vypadající obrázek, zda v textech upřednostníš slova – výsledek nebo pocity, cítíte, radost a pod…
Důležitá je také volba slov – vidět, říct, slyšet, cítit (smyslové rozlišení profilů)