Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

X. Sociální důkazy

Co jsou sociální důkazy a jak s nimi pracovat nejen na Facebooku, ale i na webových stránkách získat díky tomu mnohem více prodejů.

Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.

Komentáře

  • Michal Nevěděl

    pokud budu chtít cokoliv v reklamě změnit (třeba cílení), musím založit reklamu novou nebo stačí přepsat běžící reklamu??? (což asi nejde že?)

    • Samuel Hornek
      Samuel Hornek

      Přepsat reklama nejde, nejdou měnit obrázky.

      Lze šáhnout do denních rozpočtů, mělo by jít změnit i cílení atd. ale úprava již hotových sestav je omezená.

  • Karel Macalík

    Další dobré tipy s negativními příspěvky na FB díky :).

    • Veronika Veselá
      Veronika Veselá

      Tak pokud budu mít přesvědčivé clever argumenty pro komentář hatera, tak ten příspěvek neskyryji 😀 Myslím, že tím zvýším důvěryhodnost příspěvku a schopnost komunikace s uživateli. Samozřejmě nemohu ponechat padesát negativních komentářů , ale kdyby se stalo něco podobného, tak je to zjevný důkaz, že příspěvek není v pořádku…

      • Samuel Hornek
        Samuel Hornek

        Verčo,
        ano to můžete vyzkoušet hlavně u příspěvků na stránce. U placených příspěvků a reklam, které vám dobře fungují bych toto moc nezkoušel. Ono na většinu lidí, kteří reagují negativně, nepomůže argument i kdybyste byla 100% přesvědčena o pravdě.

        Spíše se to dostane do „flame war“ kdy obě strany argumentují a jen to nese negativní pozornost. Citlivým způsobem je žádoucí odpovídat na komentáře u kterých to má smysl.
        Je to o nějaké empatii v komunikaci.

        Představte si, že máte pouze dvě placené reklamy, které vám vydělávají několik tisíc denně. U jedné se objeví negativní komentář, vy na něj zareagujete a vezme to špatný spád. Reklama ztratí na důvěryhodnosti a vy přijdete o půlku denního příjmu z Facebooku. Může to být i naopak, ale u negativních komentářů to nebývá obvyklé.

        Proto je někdy lepší komentář skrýt a vyhnout se tomu.

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>