Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

VI. Vyhodnocování reklam 1

Nepotřebujete složitý analytické software a být špičkový analytik. V tomto videu se podíváme na to, jak jednoduše vyhodnotit, zda se nám reklama vyplácí/ nevyplácí a kolik je z ní reálných prodejů.

Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.

Komentáře

  • Same skvělé díky za to :).

    Tady se zeptám: všiml jsem si, že využíváš i zájem o příspěvek.
    V jakém poměru oproti klasickému kliknutí to využíváš?

    Jinak pixel jsem využil a poslal ti ho. Jen když tvořím reklamu, tak ho mám ČERVENÝ NEAKTIVNÍ, takže musím počkat až to potvrdíš a vložíš na stránky? Až pak mohu tvořit reklamu s pixelem, aby se zobrazovaly ceny za konverzi?

    Všiml jsem si, že používáš nákupy a registrace, to třetí POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍCI NEDOPORUČUJEŠ? Já jsem ti poslal kód právě na to třetí potencionální zákazníci. Mám vygenerovat raději nový kód na např. Registrace?

    • Samuel Hornek

      Většinou z 90% využívám kliknutí na webovou stránku – zvýšit návštěvnost webu.

      Jednoduše si spočítám, čím levnější kliknutí, tím horší konverzní poměr si můžu dovolit a stejně budu lepší než konkurence. Nebo z druhého úhlu, znám cenu za kliknutí, znám konverzní poměr webu. +/- vím zda vydělám, nebo prodělám a pak můžu jen zkvalitňovat.

      Potencionální zákazníci tuším že jsou tam nově pro generování leadů, to nemám ozkoušené.

Napište komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>