VI. Vyhodnocování reklam 1
Nepotřebujete složitý analytické software a být špičkový analytik. V tomto videu se podíváme na to, jak jednoduše vyhodnotit, zda se nám reklama vyplácí/ nevyplácí a kolik je z ní reálných prodejů.
Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.
Same skvělé díky za to :).
Tady se zeptám: všiml jsem si, že využíváš i zájem o příspěvek.
V jakém poměru oproti klasickému kliknutí to využíváš?
Jinak pixel jsem využil a poslal ti ho. Jen když tvořím reklamu, tak ho mám ČERVENÝ NEAKTIVNÍ, takže musím počkat až to potvrdíš a vložíš na stránky? Až pak mohu tvořit reklamu s pixelem, aby se zobrazovaly ceny za konverzi?
Všiml jsem si, že používáš nákupy a registrace, to třetí POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍCI NEDOPORUČUJEŠ? Já jsem ti poslal kód právě na to třetí potencionální zákazníci. Mám vygenerovat raději nový kód na např. Registrace?
Většinou z 90% využívám kliknutí na webovou stránku – zvýšit návštěvnost webu.
Jednoduše si spočítám, čím levnější kliknutí, tím horší konverzní poměr si můžu dovolit a stejně budu lepší než konkurence. Nebo z druhého úhlu, znám cenu za kliknutí, znám konverzní poměr webu. +/- vím zda vydělám, nebo prodělám a pak můžu jen zkvalitňovat.
Potencionální zákazníci tuším že jsou tam nově pro generování leadů, to nemám ozkoušené.