Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

VII. Vyhodnocování reklam 2 – Google Analytics

Na Facebooku můžeme vyhodnocovat defacto dosah příspěvků a nebo výkonnost placené reklamy. Další informace  zjistíme v Google Analytics. Můžeme například snadno zjistit i kolik vydělává přirozená návštěvnost z Facebooku, ne jen ta placená.

Poznámka: Tento kurz je základem a zaměřuje se na to, jak na Facebooku začít a jakým způsobem vytvořit atraktivní inzerát. Nezahrnuje aktualizace, kterých je v rámci rozhraní Business manageru a FB reklamy celá řada. Proto prosím tento kurz berte pouze jako základní kostru a inspiraci, čeho lze na FB dosáhnout.

Komentáře

  • Karel Macalík

    Konečně vím k čemu Google Analytics je a díky za ty akvizice a vytvoření daných cílů :).
    Zjistil jsem, že nejvíce návštěv ke mně proudí z Google a Seznamu a Facebook je trošku v pozadí, což jsem vůbec netušil :).

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>