Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

I. Typy magnetů – úvod

Budete li chtít začít budovat databázi kontaktů, neobejdete se bez „Magnetu“. V tomto videu se podíváme na základní typy magnetů abychom měli přehled o možnostech. Magnety jsou zároveň hodnotný obsah, který můžeme umístit na tematické weby a tím si dělat účinnou a levnou reklamu.

Komentáře

  • info@biocitia.eu

    aký je rozdiel medzi textom v Blogu a eBookom, v podstate by sa dal jeden text použiť na oba „magnety“?

    • Samuel Hornek
      Samuel Hornek

      Dobrý večer,
      v podstatě máte pravdu, je to možné. Ovšem např. e-book má odlišný rozsah. Pokud pouze vezmete 2-3 články, slepíte je a uděláte z ních e-book, sice získáte e-mail či jinou akci, ale rozhodně tím nepřesvědčíte čtenáře o svých kvalitách, tak aby se stal vaším zákazníkem. Pozná, že jste si s tím nedali moc práce…

      Výjimkou jsou případové studie, nebo obsáhlejší seriály, které mají třeba 10 dílů. U těchto formátů dává smysl je dávat i do jiného formátu a nabízet třeba za e-mail či sdílení pomocí social lockeru.

      • info@biocitia.eu

        dobrý večer aj Vám, ďakujem

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*

modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>