I. Typy magnetů – úvod
Budete li chtít začít budovat databázi kontaktů, neobejdete se bez „Magnetu“. V tomto videu se podíváme na základní typy magnetů abychom měli přehled o možnostech. Magnety jsou zároveň hodnotný obsah, který můžeme umístit na tematické weby a tím si dělat účinnou a levnou reklamu.
aký je rozdiel medzi textom v Blogu a eBookom, v podstate by sa dal jeden text použiť na oba „magnety“?
Dobrý večer,
v podstatě máte pravdu, je to možné. Ovšem např. e-book má odlišný rozsah. Pokud pouze vezmete 2-3 články, slepíte je a uděláte z ních e-book, sice získáte e-mail či jinou akci, ale rozhodně tím nepřesvědčíte čtenáře o svých kvalitách, tak aby se stal vaším zákazníkem. Pozná, že jste si s tím nedali moc práce…
Výjimkou jsou případové studie, nebo obsáhlejší seriály, které mají třeba 10 dílů. U těchto formátů dává smysl je dávat i do jiného formátu a nabízet třeba za e-mail či sdílení pomocí social lockeru.
dobrý večer aj Vám, ďakujem