VII. Tvoříme produktové portfolio
Abychom mohli hodně prodávat, musíme mít co nabídnout. Když budeme mít jen jeden produkt, nemůže u nás zákazník nakoupit opakovaně a my se tak okrádáme o peníze. Jak vytvořit produktové portfolio, které bude zákazníkům přinášet radost a nám peníze, popisuji v tomto videu.
Doplnění otázky: a jak poznám, že mi zrovna má vyjet okénko, které povede dál čtenáře např. na ten dotazník?
Můžete mi napsat a příp. poradit jak se tomu říká……………to samé mi na některých stránkách, i asi na vašich, že když jakoby odcházím směrem nahoru, že chci odejít, tak mi skočí okno, které dál vede čtenáře mého webu k něčemu.- prostě dát tam něco, aby ještě neodešel a posečkal a dal mi i možná pro mě cennou informaci, co ho zajímá…..
s díky
PK
Jmenuje se to „pop up“ případně exit pop up (ten se zobrazuje pokud uživatel z webu odchází).
Zdravím Samueli, napadlo mě pár otázek:
1. všimla jsem si na vašich stránkách, že na konci strany se vám neukazuje stránky 1,2,3,4,5….45. Pouze máte odkaz na „starší čtení“ a novější čtení nebo-li příspěvky. Mohu se zeptat, má to nějaký důvod?
Mě v této otázce totiž napadá, zda to právě není takto lepší, pro příchozího na mé stránky, když začínám s psaním článku a vkládáním obsahu? Rozumíte mi?
Dále mě napadá, pod články vložit hodnoceni, stupnici, která mi také řekne, jestli mi tam lidé čtou či ne a v souvislosti s tím po přečtení článku zadat (nevím jak se to jmenuje) – vyjížděcí okno, které povede k hodnocení článku – dotazník …..
s díky PK
1) Ano, mám šablonu upravenou podle sebe. Ale záměr je čistě jen v tom, že je dobré se odlišit. Jinak většina uživatelů neprohlíží jednotlivé stránky výpisů článků, ale dorazí přes vyhledávání nebo sociální sítě na konkrétní článek či stránku. Takže není potřeba tomu přikládat nějaký velký význam a číslo stránky je do začátku dostačující.
Druhý nápad s dotazníkem není dobrý nápad. Stejně nebudete mít takovou návštěvnost abyste získala nějaká relevantní data od stovek čtenářů. Nejsnáze se to řeší tím, že se neptáte, ale v Google Analytics si nastavíte (nebo od někoho necháte nastavit) sledování cílů a budete sledovat například procento – počet lidí, kteří crollují dále jak do poloviny stránky nebo až na konec. Tím snadno zjistíte kolik lidí článek dočte a nemusíte se ptát. Naopak, konec článku je prostor, kde máte uživatele směřovat k akci – nákup produktu, navštívení další stránky, zadání e-mailu.