Samuel Hornek - Progress developer Potřebujete pomoc? Napište na sam@samuelhornek.cz

Vyladěná cesta

Nečekejte, že zákazníci koupí sami. Je potřeba je ke koupi dovést. Tento modul vás provede tvorbou vaší milionové cesty pro zákazníky. Zapojíte všechny klíčové prvky internetového podnikání a po dokončení tohoto kroku poznáte, že jste urazili obrovský kus cesty.

Creative business woman working with computer

I. Kompletní cesta

V prvním kroku se podíváme na celý proces prodeje z ptačí perspektivy. Jedině tak můžeme pochopit, jak funguje celý proces získávání zákazníků, marketingu a prodeje v praxi.
Woman with laptop looking up. Working at home.

II. Lidé

Nesmíme zapomínat, že pracuje hlavně pro lidi. Teprve když si postavíme své zákazníky až na první místo, můžeme dosáhnout velkých úspěchů. Podívejme se na to, jak s lidmi pracovat.
Portrait of middle age business woman with laptop sitting at office and working on project.

III. Zdroje Avatarů

Nyní je nejdůležitější, abychom si určili opravdu podrobně, odkad pochází naši Avataři. Protože bez Avatarů, toho na trhu moc nevybojujeme.
a dirty black keyboard covered in ash or dust

IV. Webové stránky

Webové stránky jsou nejlepší komunikační a prodejní nástroj současnosti. Samozřejmě je potřeba je stále inovovat, ale jejich možnosti jsou neskutečné. Podívejte se na strukturu a hlavní části webových stránek.
Portrait young shocked business woman sitting in front of laptop computer looking at screen isolated grey wall background. Funny face expression emotion feelings problem perception reaction

V. Komunikační kanály

Máte své Avatary, webové stránky a nyní se zaměříme na komunikační kanály. Jakým způsobem komunikovat s uživateli tak, aby měli povědomí o naší práci a za čas nakoupili i když zrovna teď nic nepotřebují.
Retro image of the hand of a businessman in a suit using a wireless computer mouse on a reflective desktop against a dark background with copyspace.

VI. Produkt

Uhelným kamenem mnoha produktů je často samotný produkt. Jako nadšenci do naší práce máme často nereálné představy o produktu a množství reálných zákazníků, které můžeme oslovit. Podívejme se teď na produkt v kontextu prodejní cesty a s odstupem.
Concept of stress and frustration of a businessman with laptop

VII. Závěr

Teď je řada na Vás. Chyťte příležitost za pačesy a jděte do akce. Před třemi lety jsem si taky nevěřil. Je na čase tím vším projít a zrealizovat všechny kroky abyste mohli konečně pocítit sílu internetu. Vylaďte si svou cestu podle svého přání.
modul 1

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 1.9.

modul 2

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 19.8.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 28.9.

modul 3

Tento modul není ještě dostupný, zveřejněn bude brzy 9.8.

Pokračovat >>