
Vyladěná cesta
Nečekejte, že zákazníci koupí sami. Je potřeba je ke koupi dovést. Tento modul vás provede tvorbou vaší milionové cesty pro zákazníky. Zapojíte všechny klíčové prvky internetového podnikání a po dokončení tohoto kroku poznáte, že jste urazili obrovský kus cesty.

I. Kompletní cesta
V prvním kroku se podíváme na celý proces prodeje z ptačí perspektivy. Jedině tak můžeme pochopit, jak funguje celý proces získávání zákazníků, marketingu a prodeje v praxi.

II. Lidé
Nesmíme zapomínat, že pracuje hlavně pro lidi. Teprve když si postavíme své zákazníky až na první místo, můžeme dosáhnout velkých úspěchů. Podívejme se na to, jak s lidmi pracovat.

III. Zdroje Avatarů
Nyní je nejdůležitější, abychom si určili opravdu podrobně, odkad pochází naši Avataři. Protože bez Avatarů, toho na trhu moc nevybojujeme.

IV. Webové stránky
Webové stránky jsou nejlepší komunikační a prodejní nástroj současnosti. Samozřejmě je potřeba je stále inovovat, ale jejich možnosti jsou neskutečné. Podívejte se na strukturu a hlavní části webových stránek.

V. Komunikační kanály
Máte své Avatary, webové stránky a nyní se zaměříme na komunikační kanály. Jakým způsobem komunikovat s uživateli tak, aby měli povědomí o naší práci a za čas nakoupili i když zrovna teď nic nepotřebují.

VI. Produkt
Uhelným kamenem mnoha produktů je často samotný produkt. Jako nadšenci do naší práce máme často nereálné představy o produktu a množství reálných zákazníků, které můžeme oslovit. Podívejme se teď na produkt v kontextu prodejní cesty a s odstupem.

VII. Závěr
Teď je řada na Vás. Chyťte příležitost za pačesy a jděte do akce. Před třemi lety jsem si taky nevěřil. Je na čase tím vším projít a zrealizovat všechny kroky abyste mohli konečně pocítit sílu internetu. Vylaďte si svou cestu podle svého přání.